שירות לקוחות רב-ערוצי

Expert's photo
70% מהתקשורת עם הלקוחות נעשית בטלפון, בעוד 80% מהתקשורת הרגילה בין אנשים כבר נעשית בערוצים דיגיטליים. מערכת רב-ערוצית תסייע בהשלמת הפער

המערכת של BumpYard, חברה-אחות בקבוצת Ewave, מציעה פתרון הוליסטי לניהול אפקטיבי במיוחד של צוותי שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית והמכירות בארגון. המערכת כוללת מגוון אפליקציות חדשניות הניתנות ליישום יחד או בנפרד, המאפשרות לארגונים לפרוס ולנהל בקלות ובאופן מרכזי ערוצי שירות דיגיטליים שונים – דואר אלקטרוני, צ'אט טקסטואלי וקולי, וידיאו, SMS ו-MMS, טלפון, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, ועוד.

מערכת BumpYard מבית Ewave מאפשרת לנציגי החברה לנהל את כלל התקשורת עם לקוחותיהם דרך רכיב שירות חכם המשולב באתר החברה, באפליקציה שלה ובערוציה ברשתות החברתיות, ומאפשר ללקוחות לקבל שירות עצמי, מנציג אוטומטי (בוט) או מנציג אנושי – כל לקוח והאפשרות שמתאימה לצרכיו ולמדיום בו הוא משתמש באותה עת. הפלטפורמה של BumpYard מבוססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) מתקדמות המשפרות הן את חוויית הלקוח והן את עבודת הנציגים.

עבור נציגי השירות, התמיכה והמכירות של החברה, BumpYard מציעה מערכת ניהול, הכוללת Inbox חכם שמנהל את התור ומנתב את הפניות לפי הלוגיקה שמגדיר הארגון. המערכת מציגה לנציגים את כל ההודעות מכל הערוצים בצורה זהה, ויחד עם זאת שומרת על היתרונות הייחודיים של כל ערוץ (לדוגמה, הנציגים יכולים לסמן "לייק" על פנייה שהתקבלה מהפייסבוק מתוך המערכת). הניהול האחיד של כלל הערוצים מאפשר לנציגים לטפל במספר גדול פי שלושה של פניות, ולנהל באופן טבעי יותר את התקשורת עם הלקוחות, שיכולים כעת לפנות לחברה בערוץ התקשורת המועדף עליהם.

המערכת כבר יושמה בהצלחה בחלק ניכר מחברות הטלקום (הוט, יס, פלאפון, פרטנר, 012 סמייל), הפיננסים (בנק לאומי, לאומי קארד, ישראכרט, הפניקס, כלל ביטוח, AIG, ביטוח ישיר) והקמעונאות (שטראוס, חוגלה קימברלי, יוניליבר, סופר-פארם, מי עדן) בישראל, ובעשרות ארגונים גדולים נוספים בישראל וברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף על מערכת BumpYard לשירות לקוחות רב-ערוצי, נא צרו עמנו קשר.