אל על - סיפור לקוח
האתגר
אל על הינה חברת התעופה הגדולה בישראל ונחשבת בעיני רבים כסמל לאומי.
לחברה צי מטוסים חדיש ומתקדם וטיבעי לצפות שגם האפליקציה ללקוחות תעמוד בסטנדרט כזה.
מועדון ״הנוסע המתמיד״ הינו מועדון הלקוחות של החברה וככזה חשוב שהלקוחות ירגישו כחלק ממועדון זה.
לפיכך הפרויקט כלל מספר אתגרים ומטרות עיקריים:
- הרחבת מאגר חברי מועדון המתמיד
- חווית מסע לקוח חדשנית
- להוות זרוע שיווקית מרכזית לחברה
- להוריד עומסים ממוקדי השירות
- להוות מנוע צמיחה ומקור הכנסות
הדרך

הקמנו צוות ייעודי של אנשי חווית לקוח, מנהלי פרויקט, מעצבים ואנשי פיתוח שעבד בצמוד לצוותי חברת אל על וביחד יצרנו מפגשי חשיבה להגשמת החזון.
התוצרים שרקמנו ביחד הוכנסו לתכנית עבודה אג'ילית שייצרה למשתמשי האפליקציה פיצ'רים בעלי ערך מוסף ולאל על מענה לצרכים האסטרטגים.
גרסאות חדשות מתעדכנות בחנות האפליקציות אחת לחודש.
התוצאה
אפליקציה חדשנית בעלת עיצוב נעים, חווית לקוח מתקדמת העונה על הדרישות בעולם התעופה
זינוק בדירוג האפליקציה בחנויות וקבלת משובים מעולים ממשתמשים ותיקים וחדשים כאחד.
האפליקציה מדורגת ב TOP 5 של יישומי עולם התעופה.


