סיפור לקוח – פריץ

חברת השילוח והלוגיסטיקה פריץ מנהלת ביעילות את הקשר עם מאות עובדיה באמצעות אפליקציית ConnectU 

חברת פריץ (Fritz) היא בין החברות הגדולות בישראל בתחום שרשרת האספקה בענפי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה. החברה פועלת בשותפות אסטרטגית עם ענקית השילוח הבינלאומית FedEx, ומציעה ללקוחותיה שירותי שילוח בינלאומי, פתרונות לפרויקטים מיוחדים, שירותי אחסון וניהול מלאי, שירותי ערך מוסף, וכן הובלות וביטוח.

פריץ מעסיקה כ-700 עובדים בישראל, הפרוסים על פני סניפים וב-4 מרכזים לוגיסטיים בשטח כולל של 40,000 מ"ר. מכיוון שמדובר בארגון מאוד מבוזר מבחינה גיאוגרפית, שרוב עובדיו עובדים בשטח (נהגים, מחסנאים וכדומה), נוצר קושי משמעותי לתקשר עם כלל העובדים בצורה יעילה, ולגרום להם לחוש שייכות לחברה.

על מנת לתת מענה כולל לתקשורת הפנים-ארגונית עם העובדים, בחרה פריץ להטמיע בארגון את אפליקציית ConnectU מבית Ewave. 

הפתרון

אפלקיציית  ConnectU המאפשרת לשלוח הודעות ומסרים שונים לכל עובדי החברה, לאסוף ולשתף עמם מידע, לבצע פרסונליזציה של תוכן ולשלוח מסרים מותאמים אישית לכל עובד. כמו כן, ניתן לערוך באמצעותה סקרים מפולחים, לייעל את ההתנהלות הארגונית בכללותה, ובעיקר לדעת שכל העובדים מקבלים את כל המידע כל הזמן. 

התקנת המערכת בארגון היתה קלה ומהירה. אפליקציית ConnectU חוברה למערכת משאבי האנוש של פריץ על מנת לקבל ממנה את רשימת העובדים המעודכנת ביותר בכל יום. האפליקציה המותאמת שפיתחה Ewave, הנקראת My Fritz, הועלתה לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל (Apple App Store ו-Google Play). העובדים הונחו להוריד אותה לטלפונים הניידים שלהם, וזוהו מול מערכת משאבי האנוש כעובדי פריץ. כעת זמינים עבורם תכנים שונים והם מקבלים הודעות ייעודיות בזמן אמת וללא תלות במקום הימצאם.

התוצאות

אפליקציית My Fritz שפיתחה Ewave על בסיס מערכת ConnectU זכתה לשבחים רבים מהנהלת הארגון, ולא פחות חשוב – מהעובדים עצמם. במערכת נעשה שימוש תדיר בזכות תרומתה לתקשורת פנים-ארגונית איכותית ויעילה עם כלל העובדים, בדגש על עובדי השטח.
מאז הטמעתה המוצלחת של המערכת, פיתחה Ewave יכולות רבות המרחיבות עוד יותר את השימוש באפליקציית My Fritz ופיתוחים נוספים נמצאים בתהליך.

 

לדברי יוני מסוט, מנהל מערכות המידע הלוגיסטיות והאפליקציות הדיגיטליות במחלקת ה-IT של פריץ: "אפליקציית My Fritz הושקה בחברתנו במאי 2017, לטובת כל עובדי החברה. האפליקציה למעשה החליפה את התקשורת הכתובה ואת התקשורת במיילים בתקשורת דיגיטלית חווייתית מתקדמת, המאפשרת קשר יומיומי רציף באונליין מול עובדי החברה. האפליקציה זכתה לתהודה רבה בקרב עובדי והנהלת הארגון. אנו פועלים על שיפורה ועל הוספת פיצ'רים רלוונטיים נוספים לטובת עובדינו. מלבד האמור לעיל, אציין לחיוב את Ewave שהשקיעו מזמנם, ממרצם וממיטב ניסיונם כדי לייצר אפליקציה מותאמת לצרכינו ורלוונטית לעובדים בעולם הדיגיטלי."