סיפור לקוח – פריץ

חברת השילוח והלוגיסטיקה משתמשת באפליקציית ConnectU לניהול יעיל של התקשורת הפנים-ארגונית ולחיזוק הקשר עם עובדיה הניידים

 

האתגר:

חברת פריץ (Fritz) היא בין החברות הגדולות בישראל בתחום שרשרת האספקה בענפי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה כבר למעלה מעשרים וחמש שנים. החברה פועלת בשותפות אסטרטגית עם ענקית השילוח הבינלאומית FedEx, ומציעה ללקוחותיה שירותי שילוח בינלאומי, פתרונות לפרויקטים מיוחדים, שירותי אחסון וניהול מלאי, שירותי ערך מוסף, וכן הובלות וביטוח.

פריץ מעסיקה כ-700 עובדים בישראל, הפרוסים בחמישה סניפים ובארבעה מרכזים לוגיסטיים בשטח כולל של 40,000 מ"ר ברחבי הארץ. מכיוון שמדובר בארגון מאוד מבוזר מבחינה גיאוגרפית, שרוב עובדיו עובדים בשטח (נהגים, מחסנאים וכדומה), היה קושי משמעותי לתקשר עם כלל העובדים בצורה יעילה, ובהתאם לכך לגרום להם לחוש שייכות למותג פריץ.

על מנת לתת מענה כולל לתקשורת פנים-ארגונית עם כל העובדים, בחרה פריץ להטמיע בארגון את אפליקציית ConnectU מבית Ewave Online, המאפשרת לשלוח הודעות ומסרים שונים לכל עובדי החברה, לאסוף ולשתף עמם מידע, לבצע פרסונליזציה של תוכן ולשלוח מסרים מותאמים אישית לכל עובד, לקיים סקרים מפולחים, לייעל את ההתנהלות הארגונית בכללותה, ובעיקר לדעת שכל העובדים מקבלים את כל המידע כל הזמן.

 

הפתרון:

התקנת המערכת בארגון היתה קלה ומהירה. אפליקציית ConnectU חוברה למערכת משאבי האנוש של פריץ על מנת לקבל ממנה את רשימת העובדים המעודכנת ביותר בכל יום. האפליקציה המותאמת שפיתחה Ewave Online, הנקראת My Fritz, הועלתה לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל (Apple App Store ו-Google Play). העובדים הונחו להוריד אותה לטלפונים הניידים שלהם, וזוהו מול מערכת משאבי האנוש כעובדי פריץ. הם קיבלו הודעות SMS עם ססמאות ראשוניות ונכנסו לאפליקציה. מאז ועד היום זמינים עבורם תכנים שונים והודעות דחיפה (Push) ממוקדות שהם מקבלים מהארגון בזמן אמת וללא תלות במקום הימצאם.

 

התוצאות:

אפליקציית My Fritz שפיתחה Ewave Online על בסיס מערכת ConnectU זכתה לשבחים רבים מהנהלת הארגון, ולא פחות חשוב – מהעובדים עצמם. במערכת נעשה שימוש תדיר בזכות תרומתה לתקשורת פנים-ארגונית איכותית ויעילה עם כלל העובדים, בדגש על עובדי השטח.

מאז הטמעתה המוצלחת של המערכת, פיתחה Ewave Online על גביה אלפון ארגוני, המאפשר חיפוש בין כל עובדי פריץ וכן יכולות Click to Call ושליחת מייל מיידית. כחלק מרצון הלקוח להרחיב עוד יותר את השימוש במערכת את והפונקציונליות שלה, נידון כעת פיתוח נוסף של תיק אישי לאפליקציה וכן פיתוחים אחרים.

 

לדברי יוני מסוט, מנהל מערכות המידע הלוגיסטיות והאפליקציות הדיגיטליות במחלקת ה-IT של פריץ: "אפליקציית My Fritz הושקה בחברתנו במאי 2017, לטובת כל עובדי החברה. האפליקציה למעשה החליפה את התקשורת הכתובה ואת התקשורת במיילים בתקשורת דיגיטלית חווייתית מתקדמת, המאפשרת קשר יומיומי רציף באונליין מול עובדי החברה. האפליקציה זכתה לתהודה רבה בקרב עובדי והנהלת הארגון. אנו פועלים על שיפורה ועל הוספת פיצ'רים רלוונטיים נוספים לטובת עובדינו. מלבד האמור לעיל, אציין לחיוב את Ewave שהשקיעו מזמנם, ממרצם וממיטב ניסיונם כדי לייצר אפליקציה מותאמת לצרכינו ורלוונטית לעובדים בעולם הדיגיטלי."