סיפור לקוח – פריץ

The delivery and logistics company uses the ConnectU application to efficiently manage intra-organizational communications and to strengthen the connection with its mobile employees

האתגר:

25
החברה הגדולה בישראל בתחום שרשרות האספקה בתחום שירותי שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה
700
פריץ מעסיקה כ-700 עובדים בישראל, הפרוסים בחמישה
אלף- 40
בחמישה סניפים ובארבעה מרכזים לוגיסטיים בשטח כולל
Fritz is one of the largest companies in Israel in the field of supply chain in international shipping and logistics for over 25 years. The company operates a strategic partnership with FedEx International Shipping, offering international forwarding services, special project solutions, storage and inventory management services, value added services, and transportation and insurance.
Fritz employs about 700 workers in Israel, deployed in five branches and four logistic centers with a total area of ​​40,000 square meters throughout Israel, since it is a highly decentralized organization, with most of its employees working in the field (drivers, warehouses etc.) And in order to make them feel connected to the Fritz brand.In order to provide a comprehensive solution for intra-organizational communication with all employees, Fritz chose to implement the application

 

ConnectU from Ewave Online, which enables you to send messages and messages to all employees of the company, to gather and share information with them, to personalize content and send personalized messages to each employee, to conduct segmented surveys, to streamline organizational behavior as a whole, .

הפתרון:

התקנת המערכת בארגון היתה קלה ומהירה. אפליקציית Wendi Connect חוברה למערכת משאבי האנוש של פריץ על מנת לקבל ממנה את רשימת העובדים המעודכנת ביותר בכל יום. האפליקציה המותאמת שפיתחה Ewave Online, הנקראת My Fritz, הועלתה לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל (Apple App Store ו-Google Play). 

התוצאות

אפליקציית My Fritz שפיתחה Ewave Online על בסיס מערכת Wendi Connect זכתה לשבחים רבים מהנהלת הארגון, ולא פחות חשוב – מהעובדים עצמם. במערכת נעשה שימוש תדיר בזכות תרומתה לתקשורת פנים-ארגונית איכותית ויעילה עם כלל העובדים, בדגש על עובדי השטח.

מאז הטמעתה המוצלחת של המערכת, פיתחה Ewave Online על גביה אלפון ארגוני, המאפשר חיפוש בין כל עובדי פריץ וכן יכולות Click to Call ושליחת מייל מיידית. כחלק מרצון הלקוח להרחיב עוד יותר את השימוש במערכת את והפונקציונליות שלה, נידון כעת פיתוח נוסף של תיק אישי לאפליקציה וכן פיתוחים אחרים.

 

thumbnail image
thumbnail image
thumbnail image