התאחדות הקבלנים בוני הארץ - סיפור לקוח
האתגר
התאחדות הקבלנים בוני הארץ היא הארגון היציג היחיד של העוסקים בבנייה, בתשתיות, בפיתוח ובמכלול עבודות ההנדסה האחרות במשק הישראלי.
ההתאחדות פועלת לקידום ענף הבנייה והתשתיות בישראל, לשמירת האינטרסים והזכויות של כלל הקבלנים והבונים בישראל ולפתרון בעיות במגוון תחומים מקצועיים של הענף.
בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ למעלה מ-2,000 חברים.
כחלק מהתוכנית לשיפור השירות הפנים ארגוני לעובד, התאחדות הקבלנים שמה לה למטרה לשרת את העובדים ולהנגיש עבורם את כל המידע הדרוש להם ולתת להם לבצע פעולות אישיות באמצעות מערכת דיגיטלית.
בעקבות התפרצות מגפת הקורונה נוצר צורך להקדים את תהליך הקמת האזור האישי על מנת לאפשר ללקוח את ביצוע שלל הפעולות דרך מערכת דיגיטלית
ואכן פיתוח האזור האישי בוצע בזמני שיא.
הדרך

בתהליכי האפיון והפיתוח של Ewave התמקדנו בפיתוח אזור אישי נגיש ורספונסיבי שיחשוף בפני העובדים את כל התכנים והשרותים המוצעים להם.
ויאפשר למנהלים קבלת הרשאות וניהול מידע ותשלומים של הקבלנים המשויכים אל הארגון שלהם.
התוצאה
הלקוחות של התאחדות הקבלנים התחדשו בזמן שיא במערכת נגישה, רספונסיבית ומתקדמת. בעל חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.
באמצעות האזור האישי החדש הקבלנים נחשפים למידע אישי ורלוונטי להם תוך הצפת מכלול השירותים והתכנים שיש להתאחדות הקבלנים להציע.
בעקבות הצלחת הפרוייקט של הקמת האזור האישי בחרה התאחדות הקבלנים להעביר גם את האזור השיווקי שלה לניהול ולהמשך פיתוח של חברת איוויב.


