עיריית ירושלים- סיפור לקוח
האתגר
ירושלים בירת ישראל הינה העיר הגדולה בארץ עם למעלה מ 900,000 תושבים. האתר העירוני משרת אלפי תושבים, עסקים ומבקרים מדי יום.
העירייה נדרשת לספק שירות מהיר, פשוט ונגיש באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים.
האתר הישן הכיל מאות אלפי דפי תוכן שחלקם כבר לא רלוונטיים, החיפוש וההתמצאות באתר היו בלתי אפשריים וביצוע פעולות דיגטליות היה תהליך מייגע ומסורבל.
איוויב נבחרה על מנת לאפיין, לעצב ולפתח אתר חדש, רספונסיבי, נגיש ומתקדם.
הדרך

בתחילת הדרך ההתמקדות הייתה באפיון חווית המשתמש וארכיטקטורת המידע הנדרשת. ביצענו מחקר מקדים, הגדרת יעדים והגדרת תהליכים דיגיטליים מתקדמים.
ביחד עם אנשי העירייה ביצענו תהליך של אפיון ארכיטקטורת מידע פשוטה בעלת מספר רמות מקסימליות של תוכן, התמצאות וניווט נכון.
לאחר מכן ביצענו תהליך של אפיון חווית משתמש מלאה ולאחר מכן עיצבנו את האתר מחדש.
האתר פותח בטכנולוגיה מתקדמת על בסיס מערכת הניהול Umbraco, זוהי מערכת ניהול תוכן המתבססת על קוד פתוח, המערכת נוחה, פשוטה ובעלת יכולות ותכונות רבות.
כמו כן הוגדרה ארכיטקטורה טכנולוגית מתקדמת ומעבר האתר לענן בתצורה מתקדמת ומאובטחת.
בוצע שימוש בספריות קוד מתקדמות, כתיבת קוד מותאמת לנגישות ברמה של AA , מסכים רספונסיביים מלאים, שימוש בשכבות שירותים ועוד.
התוצאה
אתר יפיפה, נגיש, רספונסיבי וחדשני.
האתר זכה בפרס של מצטייני המיחשוב לשנת 2019 בקטגורית "טרנפורמציה דיגיטלית וחדשנות"
בנוסף, לאחר העלאת האתר פיתחנו גם פורטל ארגוני עבור עובדי עיריית ירושלים הכולל אפליקציה, פורום ושירותים דיגיטליים נוספים.
בעקבות הפרויקט המוצלח, עיריות רבות מתעניינות בתהליך שבוצע בעיריית ירושלים ומבקשות לבצע תהליך דומה.
הפרויקט נוהל בהצלחה רבה ובשקיפות מול הלקוח ועלה לאויר בזמן ובתכולה שנקבעו לשביעות רצון הלקוח.
לאחר עליית האתר החדש לאויר פיתחנו בזמן שיא מערכות רבות נוספות עבור העירייה כגון אפליקציה למובייל, מערכת ניהול חירום, מערכת ניהול אירועים, חיבור לגוגל מפות לטובת הצגת מידע על המפה,
ממשקים למערכות ארגוניות כגון מוקד 106, מערכת תשלומים ועוד.
אנו ממשיכים בפיתוחים נוספים ותחזוקת האתר לטובת תושבי ירושלים ולשביעות רצון הלקוח.


