
ההחלטה אם לפתח אפליקציה היברידית או נייטיב צריכה להיעשות לאחר ניתוח מעמיק של המשתמשים ושל היכולת ליצור מעורבות (Engagement) אצל הלקוח לאורך זמן


חברת Ewave Online מתמחה בפיתוח אפליקציות סלולריות ייעודיות לכל מגזרי המשק ולכל מטרה. בין אם מדובר באפליקציות תפעוליות של הארגון (כגון ניהול תקשורת פנים ארגונית, עובדים ניידים, פרויקטים וכדומה), ובין אם מדובר באפליקציות מכירתיות, שיווקיות ושירותיות המיועדות לקהל הרחב – אנחנו הכתובת!
Ewave Online מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות טכנולוגיים רספונסיביים לפי דרישה, תוך ליווי מקצועי צמוד בממד השיווקי והאסטרטגי. יחד עם הלקוח, היא מגדירה את אפיון האפליקציה המבוקשת, מתאימה אותה לצרכים והדרישות המיוחדות לעסק (חווית משתמש, שימושי Offline רמת האינטראקציה הנדרשת מהמשתמש באפליקציה, סוג הפיצ'רים בהם יש שימוש וכדומה), ובוחרת את טכנולוגיית המימוש המומלצת ביותר. לכל לקוח אנו ממליצים על פתרון מיטבי עבורו – היברידי או Native. התוכניתנים שלנו מנוסים בפיתוח ב-HTML5 ובאמצעות הפלטפורמות iOS, Android, Windows Mobile ו-IBM Worklight.
להלן רשימה חלקית ביותר של לקוחות Ewave Online שעבורם כבר פיתחנו אפליקציות מובייל: אל על, הכשרה ביטוח, אסם, פלאפון, קלאב 365, משרד הבריאות, מכבי שירותי בריאות המשביר לצרכן, ניו פארם, חברת חשמל, מי עדן, כללית, MSD, מכבי תל אביב, קל אוטו, אורתם סהר, בזק אונליין, משרד החוץ, גוליבר, בנק ירושלים, הבנק הבינלאומי, זרעים גדרה, Home Skinovations, סופר גז, שיחור, ועוד רבים וטובים.
קידום מכירות מבוסס מיקום (Beacons)
בנוסף על התמחותה בפיתוח אפליקציות לקבלת מידע ושירות עצמי, Ewave Online צברה ניסיון ייחודי בתחום האפליקציות המכירתיות עם דגש על ביקונים (Beacons) בענף הקמעונאות. תפקידן של אפליקציות אלה היא לספק ללקוח הצעות אטרקטיביות המותאמות לצרכיו מהרגע שהוא נכנס לסניף, ולמקסם את הפוטנציאל של שהות הלקוח בסניף עבור הרשת.
כיצד מממשים פתרון קידום מכירות מקומי? על הלקוח להוריד את האפליקציה לטלפון הנייד שלו ולבצע הרשמה. מרגע זה, בעזרת רכיבים נפוצים של הטלפון הנייד, כגון GPS, הוא מקבל התראה (למשל "ברוך הבא לסניף") ברגע שהוא נכנס לסניף של הרשת. מרגע זה, הלקוח מזוהה באמצעות ביקונים (משדרי Bluetooth) שממוקמים ברחבי הסניף, כשהוא מגיע לאזור מסוים בתוך החנות, למחלקה מסוימת או אפילו למדף מסוים. לדוגמה, אם הלקוח נמצא 10 מטרים ממחלקת בגדי גברים, והארגון מבקש לקדם את מכירתו של ז'קט מסיום, הוא יכול להקפיץ ללקוח התראה לוקאלית דרך האפליקציה בסגנון "קופון מיוחד לרכישת הז'קט מחכה לך!". הקופון יכיל הנחה אטרקטיבית ותחומה בזמן על הז'קט, והלקוח יוכל לממש את ההטבה בו במקום.
לקבלת מידע נוסף על פיתוח אפליקציות מובייל, נא צרו עמנו קשר.